واکنش مثبت به تیم اقتصادی رئیس جمهور منتخب

با توجه به فضای سیاسی و متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سهام، گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی گزینه‌های بهتری برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. البته که انتظار رشد برای کلیت بازار سهام را داریم.

ابوالفضل ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بیدار بورس در خصوص مثبت‌های امروز بیان کرد: با توجه به صحبت‌های قبل از انتخابات و نیز خبره‌تر بودن تیم اقتصادی اقای پزشکیان، بازار سرمایه به نتیجه انتخابات واکنش مثبتی نشان داد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: به نظر می‌رسد اولین گام ایشان در راستای حمایت از بازار، باید تمرکز بر حذف قیمت‌گذاری دستوری باشد. ضمن اینکه باید تدابیری هم برای کنترل نرخ بهره اندیشیده شود؛ ریسک نرخ بهره بالا به شدت مخرب بوده، و کنترل و کاهش آن تاثیر مستقیم بر تقاضای بازار سهام خواهد داشت. بهبود فضای سیاسی هم در افزایش تقاضای بازار سهام موثر خواهد بود. 

گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری 

ابراهیم‌زاده در خاتمه ضمن تاکید بر ارزندگی بازار سهام، گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و افت قیمت سهم‌ها در چند ماه گذشته، اغلب سهم‌ها از منظر تحلیلی مناسب ارزیابی می‌شوند و اکثر صنایع بورسی، پتانسیل رشد دارند. البته باید چند روزی صبر کرد تا بازار به تعادل برسد و بعد در مورد انتخاب گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری تصمیم‌گیری کرد؛ ولی با توجه به فضای سیاسی و متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سهام، گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی گزینه‌های بهتری برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. البته که انتظار رشد برای کلیت بازار سهام را داریم.

کد خبر 37944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =